Сервісний контракт Cisco SMARTnet

Рішення Cisco SMARTnet надає ресурси підтримки для продовження життєвого циклу встановлених у вас мережевих пристроїв Cisco Systems:

  • онлайн та телефонний доступ до технічних і технологічних експертів Cisco 24 години на добу, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік;
  • можливість заміни апаратного забезпечення протягом 24 годин;
  • моніторинг роботи мережевих пристроїв у режимі реального часу;
  • оновлення програмного забезпечення на запит;
  • можливості для підвищення професійного рівня ваших співробітників.

Доступність та продуктивність – це основні вимоги, що висуваються до будь-якого мережевого пристрою. Сьогодні, коли мережі стали основним компонентом бізнесу, їх значення різко зросло. Тепер важливими критеріями є не лише постійна готовність мережі до роботи за розумних і передбачуваних витрат, але й підвищення якості та продуктивності праці всієї компанії за допомогою мережі.

Сервісний контракт Cisco SMARTnet забезпечить вашу компанію необхідними послугами підтримки мережі. У результаті ваші співробітники отримають доступ до технологічних знань та передового досвіду Cisco, а мережеві пристрої працюватимуть із високою надійністю та продуктивністю.

Сервісний контракт можна замовити на строк, кратний року, аж до дати завершення підтримки обладнання (End of Support date).


Сервісні компоненти

Переваги для клієнта

 

Розширений доступ до порталу cisco.com

Доступ до служби технічної підтримки

Поліпшення та оновлення програмного забезпечення Cisco IOS

Діагностика мережевих пристроїв

Авансова заміна обладнання з опціональними можливостями

Доступ до найкращих технічних спеціалістів з усього світу

Підвищена стабільність роботи пристроїв

Доступність авансової заміни з виїздом технічного спеціаліста

 

Зменшення капітальних вкладень і ризиків простою мережі

Зниження операційних витрат

Продуктивне використання ресурсів IT-персоналу разом із технічними та технологічними спеціалістами Cisco


Компоненти SMARTnet


Отримання основних та проміжних релізів програмного забезпечення Cisco IOS

через сайт (http://cisco.com/go/software) або на фізичних носіях (за запитом).

  • Постійний (24x7) авторизований доступ до сайту www.cisco.com.
  • Постійний (24x7*365) доступ до Центру Технічної Підтримки (Cisco TAC) за телефоном, e-mail або через web для вирішення та ескалації критичних проблем. На всі запити щодо апаратних, конфігураційних чи програмних проблем із рівнями пріоритету 1 і 2 співробітники центру Cisco TAC дадуть відповідь протягом однієї години на цілодобовій основі. На звернення з пріоритетом 3 або 4, що надійшли в неробочий час, відповідь буде надана не пізніше наступного робочого дня з 9:00 до 17:00 за місцевим часом.
  • Превентивна заміна запчастин (доставка кур'єрською службою) протягом 4 годин або наступного робочого дня (залежно від обраного рівня сервісу) з моменту прийняття рішення про необхідність заміни (присвоєння номера заміни RMA – Return Material Authorization).
  • Моніторинг працездатності мережевих пристроїв із послугою сповіщення.

Обслуговування пристроїв Cisco за допомогою сервісного контракту дозволяє:

  • підвищити доступність, надійність і продуктивність;
  • розширити можливості та продуктивність без придбання нового програмного та апаратного забезпечення;
  • продовжити життєвий цикл пристроїв.

Порівняння стандартної гарантії та сервісного контракту

Стандартна гарантія передбачає заміну несправного обладнання Cisco на нове. Заміна здійснюється партнером зі складу дистриб'ютора. У разі відсутності гарантійної позиції на складі дистриб'ютора, гарантійна заміна може бути виконана у строк від 45 до 60 днів. Стандартна гарантія обмежена за тривалістю дії та не включає компоненти Cisco TAC, оновлення програмного забезпечення чи будь-які з додаткових переваг, що надаються при активації сервісного контракту розширеної гарантії Cisco Service.

Детальну інформацію про строки дії стандартної гарантії на продукти Cisco ви можете знайти за посиланням: http://cisco.com/go/warranty/.





Порівняльна таблиця компонентів гарантії та сервісного контракту