Сервісний
контракт Cisco SMARTnet
Рішення Cisco SMARTnet надає ресурси підтримки для
продовження життєвого циклу встановлених у вас мережевих пристроїв Cisco
Systems:
- онлайн
та телефонний доступ до технічних і технологічних експертів Cisco 24
години на добу, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік;
- можливість
заміни апаратного забезпечення протягом 24 годин;
- моніторинг
роботи мережевих пристроїв у режимі реального часу;
- оновлення
програмного забезпечення на запит;
- можливості
для підвищення професійного рівня ваших співробітників.
Доступність та продуктивність – це основні вимоги, що
висуваються до будь-якого мережевого пристрою. Сьогодні, коли мережі стали
основним компонентом бізнесу, їх значення різко зросло. Тепер важливими
критеріями є не лише постійна готовність мережі до роботи за розумних і
передбачуваних витрат, але й підвищення якості та продуктивності праці всієї
компанії за допомогою мережі.
Сервісний контракт Cisco SMARTnet забезпечить вашу компанію
необхідними послугами підтримки мережі. У результаті ваші співробітники
отримають доступ до технологічних знань та передового досвіду Cisco, а мережеві
пристрої працюватимуть із високою надійністю та продуктивністю.
Сервісний контракт можна замовити на строк, кратний року, аж до дати завершення підтримки обладнання (End of Support date).
Сервісні компоненти |
Переваги для клієнта |
|
Розширений доступ до порталу cisco.com Доступ до служби технічної підтримки Поліпшення та оновлення програмного забезпечення Cisco IOS Діагностика мережевих пристроїв Авансова заміна обладнання з опціональними можливостями |
Доступ до найкращих технічних спеціалістів з усього світу Підвищена стабільність роботи пристроїв Доступність авансової заміни з виїздом технічного спеціаліста |
Зменшення капітальних вкладень і ризиків простою мережі Зниження операційних витрат Продуктивне використання ресурсів IT-персоналу разом із технічними та
технологічними спеціалістами Cisco |
Компоненти SMARTnet
Отримання основних та проміжних релізів програмного забезпечення Cisco IOS
через сайт (http://cisco.com/go/software) або на фізичних носіях (за запитом).
- Постійний
(24x7) авторизований доступ до сайту www.cisco.com.
- Постійний
(24x7*365) доступ до Центру Технічної Підтримки (Cisco TAC) за телефоном,
e-mail або через web для вирішення та ескалації критичних проблем. На всі
запити щодо апаратних, конфігураційних чи програмних проблем із рівнями
пріоритету 1 і 2 співробітники центру Cisco TAC дадуть відповідь протягом
однієї години на цілодобовій основі. На звернення з пріоритетом 3 або 4,
що надійшли в неробочий час, відповідь буде надана не пізніше наступного
робочого дня з 9:00 до 17:00 за місцевим часом.
- Превентивна
заміна запчастин (доставка кур'єрською службою) протягом 4 годин або
наступного робочого дня (залежно від обраного рівня сервісу) з моменту
прийняття рішення про необхідність заміни (присвоєння номера заміни RMA –
Return Material Authorization).
- Моніторинг
працездатності мережевих пристроїв із послугою сповіщення.
Обслуговування пристроїв Cisco за допомогою сервісного контракту дозволяє:
- підвищити
доступність, надійність і продуктивність;
- розширити
можливості та продуктивність без придбання нового програмного та
апаратного забезпечення;
- продовжити життєвий цикл пристроїв.
Порівняння стандартної гарантії та сервісного контракту
Стандартна гарантія передбачає заміну несправного обладнання Cisco на нове. Заміна здійснюється партнером зі складу дистриб'ютора. У разі відсутності гарантійної позиції на складі дистриб'ютора, гарантійна заміна може бути виконана у строк від 45 до 60 днів. Стандартна гарантія обмежена за тривалістю дії та не включає компоненти Cisco TAC, оновлення програмного забезпечення чи будь-які з додаткових переваг, що надаються при активації сервісного контракту розширеної гарантії Cisco Service.
Детальну інформацію про строки дії стандартної гарантії на продукти Cisco ви можете знайти за посиланням: http://cisco.com/go/warranty/.